باید نسلی جسور برای زندگی در جهان آینده تربیت کنیم
- شناسه خبر: 39381
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۳

هنرمندنیوز: مهدی معصومی، برگزار کنندۀ رویداد «مدوسامیت»، با اشاره به این که بستر ارائه محصولات به صورت اینترنتی، پس از کرونا به شدت گسرتش یافته است، گفت: در دو سال اخیر شرکت های بسیار زیادی مثل دیجی کالا توانستند با شیوع بیماری کرونا، شیوههای کار خود را تغییر داده و به سوددهی بیشتری رسیدند.
وی در ادامه، با بیان این که بسیاری از برندهای اینترنتی در شرایط جدید، فضای فروشگاهی خویش را تعویض کردند، افزود: در دوران آنلاین مردم نعمت حضور آنلاین را از دست دادند و عرضه کنندگان محصول، در دوران کرونا توانستند فضای مجازی را در کنار کسب و کار خویش رونق بدهند و در عین حال نباید فراموش کرد که فضایی جدید، بازیگران جدیدی میخواهد.
این برگزار کنندۀ رویداد کسب و کار، با بیان این که سال ۲۰۲۲ میتواند عرصۀ جدیدی برای کسانی که میخواهند خود را در حوزۀ بیزنس به نمایش بگذارند، ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که بیزنسها به سمت آنلاین شدن پیش میروند و این در حالی است که پیشتر این تجربه به ثبت رسیده بود.
معصومی، با اذعان به این امر که امر که مدوسامیت تصمیم گرفته است تا با بازیگران اصلی صحنۀ مد و فشن و ایران به تعامل برسد، اضافه کرد: ما دغدغه ای خاص داریم و همان گونه که همگان میدانیم، میبایست به سمت آینده ای پیش برویم که نسلی جسور در بتوانند در آن زندگی کنند.